czwartek, 26 lutego 2015

Kasza jaglana na śniadanie, z truskawkami i "karmelem" z daktyli i orzechów.



Jaglanka na śniadanie jest niezastąpiona, czasami robimy przerwę, na płatki owsiane, ryż, placuszki, jajecznicę, naleśniki albo koktajl, ale i tak chętnie wracamy do naszej faworytki. Dziś najpyszniejsze połączenie, bo z truskawkami, szkoda że mrożonymi, ale zimą wolę swoje mrożone, niż te piękne świeże i zatrute z supermarketów. Wisienkę na jaglanym torcie stanowią dziś zmielone orzechy nerkowca (możecie zastąpić migdałami, słonecznikiem, innymi nasionami lub płatkami) z suszonymi daktylami - taka naturalna, zdrowa i pyszna "krówka", tutaj przepis na domowe wegańskie cukierki jak krówki KLIK. Dodałam jeszcze łyżkę musu z mango i jabłek, ale możecie dodać jogurt lub inny mus, rozgniecionego banana, żeby nie było zbyt suche lub po prostu mleko roślinne.




Składniki:

ugotowana jaglanka z łyżką oleju kokosowego
kilka truskawek 
garść orzechów (polecam nerkowce i migdały)
kilka sztuk daktyli bez pestek
łyżka lub dwie czegoś mokrego (mus owocowy, banan, sok, jogurt, mleko)


Jak gotować kaszę jaglaną przeczytacie tutaj KLIK. A reszty chyba nie muszę tłumaczyć, poza tym, że orzechy i daktyle należy zblendować na lepką grudkowatą, jeszcze sypką masę. 


4 komentarze:

  1. mm uwielbiam taką jaglaną na śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pomysł z "krówką", z chęcią skorzystam z tej propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jaglankę na słodko, a szczególnie z truskawkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasza jaglana jest podobno najzdrowsza z kasz. Sama ją bardzo lubię zarówno na śniadanie jak i kolacje bo jest lekka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...