środa, 14 grudnia 2016

Korzenne aromatyczne czekoladki o smaku piernika. Bez cukru i bez nabiału. Wegańskie.




Kiedyś mogłam tylko marzyć o wegańskiej czekoladzie i to jeszcze bez cukru, teraz przygotowanie jej zajmuje mi zaledwie kilka chwil i po szybkim schłodzeniu możemy się cieszyć pyszną zdrową domową czekoladą. Doskonałe na prezent dla ukochanej osoby.




Składniki:

150 g oleju kokosowego
40 g miodu
80 g daktyli
100 g mieszanki orzechów
2 łyżeczki przyprawy do piernika
skórka z pomarańczy





Wszystkie składniki blendujemy i przekładamy do foremek o dowolnym kształcie. Wstawiamy do zamrażarki, żeby szybko się schłodziły. Przechowujemy w zamrażarce lub lodówce. Polecam!


38 komentarzy:

  1. Mniam! Chyba zrobię dla rodziców <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis. Uwielbiam smak piernika. Z pewnoscia zrobie takie czekoladki :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile olej kokosowy w diecie wegan jest świetnym uzupełnieniem nasyconych kwasów tłuszczowych, niezbędnych do prawidłowego przebiegu wielu procesów, tak w przypadku osób jedzących produkty odzwierzęce, nie zapominajmy, że należy go ograniczać wg najnowszych doniesień:))) Przepis bardzo kreatywny! Czapka z głów dla Autorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) chętnie przejrzę nowe dobiesienia o oleju koko, bo nie kojarzę co tam niedobrego siedzi. Masz jakieś materiały na ten temat?

      Usuń
  4. Bardzo zachęcająco to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy biede in middel foar de behanneling fan de ferskate sûnens problemen, troch it brûken fan in drug dat is foarsjoen en nôt kin genezen de sykte folslein.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  6. są super, robiłam w styczniu a potem jeszcze w lutym w ferie dzieciakom :) szkoda tylko, że coś nie ma wpisów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smakowicie. Chętnie zrobię takie jutro na deser :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, wygladaja apetycznie, ale nie jest to przepis weganski, poniewaz weganie nie jedza miodu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już spróbowałem i potwierdzam, że zdecydowanie warto ;)

      Usuń
  10. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem. Super

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi także ten blog bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przetestuję to w Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno przetestuję w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie pierniczki to ja rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak znalazł dla wegana, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wegańskie przepisy to jest coś, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj wieczorkiem przyrządzę. Jestem ciekawy smaku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie pierniczki...aż tęskno za świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na najbliższe święta jak znalazł. Dzięki za wpis.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie próbowałem, ale na pewno zdarzy się okazja.

    OdpowiedzUsuń
  21. No przepis niecodzienny. Na pewno do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam goraco tego bloga znajomym

    OdpowiedzUsuń
  23. Pysznie wyglądają te ciasteczka. Myślę, że sam spróbuję je zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy trening! Akurat chciałem zacząć ćwiczyć w domu, więc z pewnością skorzystam z tych porad/

    OdpowiedzUsuń
  25. Proste, a zarazem jak smaczne czekoladki! Dzięki wielkie za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałem do czynienia z korzennymi czekoladkami. Może niedługo się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wyglądają i pewnie jeszcze lepiej smakują

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak udało Ci się zrobić taki przepiękny kształt ciasteczek? https://www.bank-ranking.pl/ranking-kont-firmowych

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...