poniedziałek, 25 listopada 2013

SUSHI z farszem z ryżu, kapusty kiszonej, soczewicy i pieczarek.





Jak to zazwyczaj bywa, musiałam jakoś połączyć produkty, które zalegały w lodówce, a domowe roladki a la sushi z wielką przyjemnością zajadamy więc padło na nieco inny, jeszcze bardziej polski farsz, zamiast orientalnego ryżu, który zwykłam robić. Dodatki, które otuliłam farszem pozostały te co zwykle. Nie martwcie się, że to nie będzie pasowało, ja osobiście dawno tak dobrego sushi nie jadłam.









Składniki:

szklanka ryżu ugotowanego (najlepiej jaśminowego)
szklanka brązowej soczewicy (ugotowanej wcześniej)
cebula
pieczarki
kapusta kiszona
ząbek czosnku
łyżeczka musztardy
łyżka sosu sojowego
pieprz kolorowy zmielony
mieszanka do kuchni chnińskiej
olej do smażenia (u mnie kokosowy)
 


dodatki:

ogórek zilony
awokado
łosoś
pasta: serek naturalny z koperkiem, ogórkiem zielonym i kiszonym i majonezem


Na patelni szklimy cebulkę z czosnkiem i pieczarkami. Kiedy się przyzłocą dodajemy kapustę kiszoną i dusimy chwilę pod przykryciem, aż "zwiędnie". Dodajemy soczewicę i jeszcze chwilę smażymy. Wszystko przekładamy do melaksera i lekko szatkujemy. Dodajemy ryż i przyprawy i mieszamy dokładnie. Dalej postępujemy jak w przypadku każdego "sushowania" ;) Jeśli to Wasz debiut zajrzyjcie tu KLIK.




1 komentarz:

  1. Jaka no mieszanka do kuchni chinskiej ? Sa to jakies gotowe z prymata np?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...