piątek, 2 sierpnia 2013

Spaghetti napoli z kozim serkiem





Postanowiłam podzielić się z Wami przepisem na szybkie spaghetti napoli, idealne dla maluszków, wzbogacone serkiem kozim. Możemy go zrobić na różne sposoby, robiąc wszystko od zera, zaczynając od samego makaronu, ale ja skorzystałam tym razem z półproduktów. Makaron kupiłam w rossmanie - takie ładne dinusie z bio semoliny i sos również z pomidorków ekologicznych zawekowanych, tylko sama doprawiłam świeżymi ziołami, czosnkiem, oliwą i naturalnym serkiem kozim. Przyznam, że ten smak rozpieścił moje podniebienie i następnym razem przygotuję dla większego grona.


Składniki:

makaron z semoliny
pomidorki bez skórki w słoiku
oliwa z oliwek extra virgine 2 łyżki
świeża bazylia, oregano, kolendra
otarte bazylia i oregano
pieprz kolorowy
sól morska do smaku
papryka słodka
czosnek ząbek
cebulka suszona
sok z 1 jabłka lub marchewki
50 g serka koziego naturalnego (bez polepszaczy)



Makaron należy ugotować wg wskazówek na opakowaniu. Na oliwie rozgrzać przeciśnięty czosnek z odrobiną suszonych ziół (bazylii, oregano i cebulką). Zanim czosnek się przyrumieni dodać pomidorki i sok jabłkowy/marchewkowy oraz drobno poszatkowane świeże zioła, dokładnie połączyć i chwilkę dusić. Dodać serek (ilość wg smaku), mieszać do całkowitego rozpuszczenia i dosmakować solą, papryką i pieprzem. Podawać z łyżką schłodzonego serka. Pycha!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...