wtorek, 6 maja 2014

Budyń jaglano-kokosowy. Truskawkowy. Bez mleka, glutenu i cukru.






Też nie możecie doczekać się pierwszych truskawek??? Ja zawsze o tej porze roku mam straszną ochotę na świeże, słodkie i aromatyczne truskaweczki, zwłaszcza kiedy z krzaczków uśmiechają się tak pięknie malutkie kwiatuszki.








Na szczęście mamy jeszcze trochę zapasu z poprzedniego lata, a dokładniej to moja teściowa dzieli się ze mną swoimi zapasami :) W każdym bądź razie od czasu do czasu przypominamy sobie jak pyszne i niezastąpione są truskawki! Dziś w ulubionym deserze malucha - budyniu jaglano-kokosowym.


 





Składniki:


200 g ugotowanej kaszy jaglanej
100 ml mleka kokosowo-jaglanego (KLIK)
100 g mrożonych truskawek
syrop klonowy do smaku
miąższ waniliowy







Wszystkie składniki mielimy na gładki krem, podgrzewamy i zajadamy. Jeśli posiadacie Thermomix, to w ogóle przygotowanie zajmie kilka minut. Wszystkie składniki umieszczamy w naczyniu miksującym i na najwyższych obrotach mielimy ok. 1-1,5 minuty. Następnie podgrzewamy - ja zawsze do 60'C. Na zdrowie i smacznego!
 

 
 










3 komentarze:

  1. Co za pychotka, ja już tez czekam na świeże truskaweczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajlny pomysł na deserek..
    zapraszam na bloga ,polecam deser z serka i galaretki .pozdrawiam
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/2014/03/wiosenny-deserek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Proszę mi podpowiedzieć, gdzie można kupić termomixsa? będę Pani ogromnie wdzięczna:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...