niedziela, 16 marca 2014

Jagodowy deser ryżowy. Wspomnienie dzieciństwa.






Pamiętacie ten moment z "Ratatuja" kiedy krytyk kulinarny Ego próbując zamówionego dania przenosi się do rodzinnego domu i kuchni mamy? Miałam bardzo podobne doświadczenie już na sam zapach tego deseru, a kiedy spróbowałam łyżeczką przeniosłam się do babcinego ogrodu z dzieciństwa i oczyma wyobraźni widziałam babcię z talerzem słodkiego mleka z jagodami. Ten zapach i smak są bezcenne jak chwile dzieciństwa. Jeśli macie podobne skojarzenia polecam spróbować. To jeden z przepisów, przy którym znowu żałuję, że nie mogę przekazać Wam chociaż zapachu. 






























Składniki:

ok. 100 g ugotowanego ryżu jaśminowego białego (u mnie pół na pół z kaszą jaglaną)
ok. 4 łyżek jagód leśnych (u nas ulubione ze słoiczka)
2-3 łyżki jogurtu naturalnego koziego
łyżeczka miodu akacjowego
tarte jabłko





Wszystkie składniki wymieszać i gotowe!





3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...