poniedziałek, 3 grudnia 2012

Tarte jabłuszka z jogurtem sojowym i musem z owoców leśnych





Uwielbiam robić deserki dla mojego synka, bo zawsze mogę sama podjeść coś zdrowego i zarazem słodkiego i pysznego, zresztą uśmiech malucha mówi sam za siebie, jest miłośnikiem moich deserów, co sprawia mi ogromną radość, bo zupki po prostu zjada, bez większych emocji, no chyba że jest to brokuł, ale o tym w innym poście, zdradzę jedynie, że upodobał sobie tą zieloną afro-głowę ;)
Wracając do deseru podaję składniki.



Składniki:

jabłko 
kilka łyżek jogurtu naturalnego sojowego
mrożone owoce leśne lub inne
łyżeczka cukru kokosowego







Nie żałuję ani trochę, że zamroziliśmy pół ogrodu tego lata. Po rozmrożeniu owoce i warzywa jakby odzyskują swoją witalność i mam wrażenie, że dzięki temu udało się na zatrzymać słoneczne dni. Zawsze wolę takie owoce sparzyć albo chwilkę przegotować, zwłaszcza jeśli chodzi o te dla małego, żeby upewnić się, że nie przeżyły tam żadne drobnoustroje. Do tych dodałam płaską łyżeczkę cukru kokosowego i lekko przegotowałam uzyskując mus. Ostatnio w  e leclercu znalazłam bardzo fajny jogurt sojowy naturalny, zupełnie neutralny, niesłodzony i bez żadnych dodatków, tylko woda, soja i kultury bakterii, sam smakuje średnio, ale jako dodatek sprawdza się super. Przetestowaliśmy go i Kordek ładnie go przyswaja. Więc ucieramy umyte i obrane jabłuszko i podajemy z jogurtem i musem owocowym. Bezpieczne dla dzieci po 7 miesiącu.





1 komentarz:

  1. Fajnie bo też łażę do Leclerca po jogurty sojowe choć dzięki jednej osobie ten zwierzak nie odetchnie :) Przepis nowatorski aż się przeszedłem po cukier z kwiatów kokosowych (dziwne że nie z mleczka) bo mrożonki (jeżynę z Pińczowa) już mam. Myślę że i dorośli mogą częściej jadać takie frykasy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...