piątek, 23 listopada 2012

Zupka pomidorowa z czerwoną soczewicą






Zupka przyrządzona na bazie naszego domowego bulionu, z wykorzystaniem warzyw, z których powstał. Gdyby nie cebulka i czosnek taką zupkę moglibyśmy śmiało podać już po 7 miesiącu, jednak ze względu na ich obecność poczekajmy do 9 miesiąca.



Składniki:

pół szklanki wody
szklanka ugotowanej czerwonej soczewicy
3 pomidory
1 porcja bulionu ok.200 ml
2 marchewki 
1 pietruszka
cebulka 
czosnek



Jak już wspomniałam, ja wykorzystałam już ugotowane warzywa z bulionu oraz sam bulion, więc pozostało mi jedynie sparzyć pomidorki, obrać ze skórki i podgotować je w wodzie ok. 10 min. Następnie dodałam warzywa i wszystko zmieliłam, a na koniec wrzuciłam wcześniej ugotowaną soczewicę, żeby pozostała niezmielona. Zupkę przechowujemy jak zwykle zawekowaną w słoiczkach w lodówce. 


Hmm... chyba będziemy musieli uzupełnić zdjęcia, bo z tego, co widzę, zupka zniknęła, nim zdążyliśmy ją uwiecznić...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...